Heeft u een vraag?

Goossens wonen & slapen probeert u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Heeft u desondanks toch nog een vraag die onbeantwoord is gebleven, dan probeert Goossens zo snel en adequaat mogelijk uw vraag te beantwoorden.

U heeft diverse mogelijkheden om uw vraag bij ons neer te leggen. Dit kan middels de rubrieken aan de linkerkant van deze pagina, waarin diverse items uitgebreid beschreven worden. Daarnaast heeft u de mogelijkheid om via het contactformulier of via het algemene telefoonnummer 0413-212855 (vanuit +31-413-212855 België) uw vraag aan klantenservice te stellen. Mocht u inmiddels al een aankoop hebben geplaatst bij Goossens wonen & slapen, dan kunt u zich registreren via Mijn Goossens. Hier kunt u ook gemakkelijk terecht met vragen over uw producten.

Mijn Goossens

Mocht u inmiddels al een aankoop hebben geplaatst bij Goossens wonen & slapen, dan kunt u zich registreren via Mijn Goossens. Hiermee kunt u uw orders volgen en bekijken en heeft u toegang tot al uw gegevens. U beheert uw adresgegevens, het gewenste afleveradres en u ziet welk bedrag van uw order nog openstaat. En komt de geplande datum van een levering u niet uit? Kies dan één van de alternatieve datums, zodat we uw meubels bezorgen op een moment dat het u schikt.

Ook kunt u op uw gemak de informatie over uw meubels nalezen en foto's raadplegen. Daarnaast vindt u ook alle betaalmogelijkheden op de site. En als extra service profiteert u als vaste klant van onze terugbelservice. Geef het nummer door, waarop wij u kunnen bereiken en binnen 1 werkdag bellen wij u terug. Registreer u dus snel.

Alles beheren op 'Mijn Goossens'

  • Uw adres- en aflevergegevens beheren en wijzigen
  • Een nieuwe keuze maken voor uw bezorgdatum
  • Terugbelservice binnen 1 werkdag
  • Informatie over uw aangekochte meubels
  • Informatie over de betaalmogelijkheden
  • Service of klachtmelding