Bestellen bij Goossens

Naast dat u te allen tijde de mogelijkheid heeft om in één van onze woonwinkels uw bestelling te plaatsen, biedt Goossens wonen & slapen ook andere alternatieven. U kunt ook een bestelling plaatsen door met het telefoonnummer van onze verkoop binnendienst (0413-214125) te bellen of online een order te plaatsen.

Steeds meer artikelen uit ons assortiment kunt u online bestellen. Dat doet u in 3 stappen! Nadat u het gewenste artikel in de winkelwagen heeft geplaatst, dient u uw gegevens in te vullen (registreren) en de bestelling volledig af te ronden. Uw bestelling is pas volledig afgerond wanneer u op uw scherm ziet dat uw bestelling is verstuurd en u een orderbevestiging per e-mail heeft ontvangen.

Klik hier voor een uitgebreide beschrijving over het plaatsen van een online order.

Veilig bestellen

Wanneer u een order wilt plaatsen via de Goossens webshop hoeft u zich geen zorgen te maken over uw gegevens. Zodra u in de Goossens webshop uw gegevens gaat invoeren om een bestelling te plaatsen, wordt er met de SSL-techniek (Secure Socket Layer) een beveiligde verbinding tot stand gebracht tussen de Goossens Shop en uw computer. U herkent een veilige SSL-verbinding aan 'https' in de URL (de webadresbalk) en het slotje onderin het scherm of in de statusbalk van uw browser. Voor een SSL-verbinding heeft u geen speciale software nodig. Een beveiligde verbinding zorgt ervoor dat uw gegevens zijn gecodeerd met een sleutel, die alleen bij Goossens Wonen en Slapen en uw computer bekend is. Op deze manier kunt u uw gegevens veilig van uw computer naar de website van Goossens Wonen en Slapen versturen.

Aanbetaling

Wanneer u een order bij ons plaatst, zijn we genoodzaakt u tenminste 25% van het aankoopbedrag, met een minimum van €25,- , te laten aanbetalen. Uw aanbetaling is bij ons altijd in veilige handen Goossens Wonen en Slapen is namelijk aangesloten bij het CBW (Centrale Branchevereniging Wonen). Bij levering betaalt u het resterende bedrag. Via 'Mijn Goossens' kunt u uw orders volgen, bekijken en beheren. Hier kunt u ook zien welk bedrag van uw order nog openstaat.

Bezorgafspraak maken

Ongeacht uw wijze van aankoop (in één van de woonwinkels of via onze website), Goossens informeert u te allen tijde wanneer de door u gewenste artikelen geleverd worden.

Twee weken voor levering ontvangt u van ons bericht. Ongeveer 2 weken voor levering ontvangt u van ons een brief waarin wij bevestigen welke datum wij gereserveerd hebben om uw meubelen thuis te bezorgen. Mocht u een voorraadartikel besteld hebben, waarvan wij deze proberen binnen 15 werkdagen te leveren, wordt u telefonisch benaderd om samen tot de beste bezorgdatum te komen.

Afroeporder

Een afroeporder is een order waarbij de door u gewenste leverdatum nog niet bekend is. Nadat u een afroeporder bij ons heeft geplaatst, sturen wij uw reservering naar de fabrikant. Uw order blijft gereserveerd totdat wij van u bericht krijgen dat uw order afgewerkt kan worden. Indien u bij aankoop de gewenste leverdatum nog niet bekend is, reserveren wij tot maximaal 1 jaar geheel kosteloos uw order.

Kort na uw aankoop op afroep ontvangt u van ons een brief waarin wij de werkwijze van een afroeporder nader toelichten. In dit bericht staat vermeld wat op dat moment de levertijd van uw order zou zijn. Zodra u deze volledig ingevuld naar ons toestuurt, zullen onze toeleveranciers uw bestelling opnemen. De levertijd van uw order is afhankelijk van het moment waarop u uw kaartje instuurt. De leverweek die u hierop vermeldt, wordt door onze Planning definitief gereserveerd. Voorwaarde is dat de door u gevraagde leverweek minimaal voldoet aan de levertijd die in de ontvangen brief is vermeld. Het is overigens mogelijk dat de levertijd van de fabrikant sinds uw aankoop is gewijzigd. Tevens is het mogelijk dat een voorraad artikel op het moment van afroep tijdelijk niet op voorraad is, maar in bestelling. Ongeveer 2 weken voor levering krijgt u van ons de exacte leveringsdatum. Indien u na het insturen van een afroeporder nogmaals de leverdatum wilt wijzigen, zijn we genoodzaakt hiervoor kosten in rekening te brengen. Deze kosten zijn afhankelijk van het bestelde artikel. Voor verdere vragen neem contact op met onze klantenservice: 0413-212855.

Bezorgkosten

De bij ons bestelde meubelen worden gratis bezorgd op afleveradressen in Nederland en de grensstreken met België en Duitsland. Dit gebeurt door een eigen professionele bezorgdienst vanuit het distributiecentrum. We hanteren de volgende bezorgkosten: € 5,95 bezorgkosten voor pakketdienstorders onder de € 100,- en  € 29,95 bezorgkosten voor alle orders onder de € 300,- euro die niet geschikt zijn voor de pakketdienst. Het bedrag wordt bepaald naar gelang de afmeting en het gewicht. Tevens wordt voor de verder weg gelegen regio's in België en Duitsland, alsmede voor de Waddeneilanden, een bijdrage in de bezorgkosten gevraagd.