Levertijd

Omdat de winkelvoorraden staan opgeslagen in ons distributiecentrum, is het in de meeste gevallen niet mogelijk uw aankoop meteen mee naar huis te nemen. In plaats daarvan wordt de bestelling binnen 6 tot 12 weken op het door u opgegeven adres afgeleverd door onze bezorgdienst.

Afhalen

Alleen als een product op voorraad is, kunt u ervoor kiezen om de bestelling zelf op te halen bij het distributiecentrum in Veghel. Raadpleeg onze klantenservice om te horen of uw bestelling op voorraad is.

Bezorgadres

We gaan ervan uit dat uw bestelling bezorgd dient te worden op het adres dat bij ons bekend is (ook het factuuradres). Is uw adres gewijzigd of wilt u uw bestelling ergens anders laten bezorgen, dan kunt u het bezorgadres snel en gemakkelijk wijzigen via uw Mijn Goossens account.

Bezorgdatum

Twee weken voor aflevering van uw bestelling berichten wij u over de exacte datum. Komt deze dag u niet goed uit, dan kunt u via uw Mijn Goossens account of telefonisch met onze klantenservice een andere datum prikken. Dit kan tot maximaal vijf dagen voor levering.

Tijdstip van bezorging

Om te voorkomen dat u op onze bezorgdienst moet wachten, kunt u een dag voor levering bellen met onze extra service: de tijdsindicatielijn 0413–214161. Deze telefoondienst geeft u het tijdstip (bij benadering) waarop onze bezorgdienst de volgende dag bij u zal zijn.

Bezorgkosten

Uw bestelling wordt door onze professionele koeriersdienst gratis bezorgd op afleveradressen in Nederland en in de grensstreken met België en Duitsland. Voor verder weg gelegen gebieden in België en Duitsland, als ook de Waddeneilanden, hanteren we verzendkosten. Voor orders onder de € 100,- die binnen de pakketdienst vallen is dat € 5,95. Voor alle orders onder de € 300,- die niet geschikt zijn voor pakketdienst brengen we € 29,95 in rekening.

Bij de bezorging van showroommodellen tellen we een meerprijs van € 50,-