Premium Care Service


Premium care service: 10 jaar zorgeloos genieten 

De Premium Care Service biedt je 10 jaar professionele hulp bij eventuele calamiteiten. Deze Premium Care Service gaat verder waar de normale fabrieksgarantie ophoudt:
• 10 jaar aanvullende constructieservice
• 7 jaar aanvullende vlekkenservice voor textiel
• 7 jaar aanvullende vlekkenservice en verzorgingsproducten voor leer
• 3 jaar aanvullende vlekkenservice en verzorgingsproducten voor kunstleer

Hoe werkt het?

De Premium Care Service wordt alleen verstrekt bij aanschaf van een nieuw meubel. Je ontvangt na levering van je boxspring, bank, stoel of fauteuil een op naam geregistreerd “Premium Care Service certificaat”. Met dit certificaat kan je maar liefst 10 jaar lang een beroep doen op de Premium Care Service.

Zo heb je 10 jaar lang recht op diverse services, bijvoorbeeld als er onverhoopt iets met de constructie aan de hand is. Komt er een vlek op je meubel terecht die je er niet zomaar uitkrijgt? Met de Premium Care Service kun je maar liefst 7 jaar gebruik maken van onze vlekkenservice. 

Contact:

Heb je een vraag? Onze klantenservice zal je met raad en daad bij staan. Waar nodig schakelen zij één van onze service specialisten in zodat jouw meubel kosteloos hersteld wordt zonder voorrijkosten of andere kosten te rekenen.
Meld je service verzoek aan op www.premiumcareservice.nl of bel 088-1110501. 

Prijs:

Hoeveel de vlekbescherming kost, is afhankelijk van je meubel. Als je je favoriete meubel aanklikt en je de optie vlekbeschermer aanvinkt, zie je hoeveel de vlekbescherming voor jouw meubel kost.


Textiel:

Wij voorzien het meubel van een hoogwaardige textielbescherming. Deze onzichtbare vezelbeschermer maakt de stof optimaal vlekwerend en daarmee zeer gebruiksvriendelijk. Door de bescherming zijn veel voorkomende vlekken eenvoudig te reinigen en krijgen vloeistoffen geen kans om een blijvende vlek te veroorzaken in de stof. Wanneer er onverwacht toch een blijvende vlek ontstaat op het meubel, kan je een beroep doen op onze professionele service.

Onder de vlekkenservice vallen alle vlekken die veroorzaakt zijn door:

Dranken, zoals:
• Koffie, thee, chocolademelk
• Cola en vruchtensap
• Wijn, bier en likeur

Voedingsmiddelen, zoals:
• Tomatensaus, jus
• Pindakaas, chocoladepasta, jam
• Ketchup, mayonaise, curry

Alle af- en uitscheiding van mens en zoogdier, zoals:
• Transpiratie
• Huidvet
• Bloed
• Urine
• Braaksel
• Ontlasting


Leer en kunstleer

Je ontvangt voor de volledige serviceperiode hoogwaardige verzorgingsproducten. De verzorgingsproducten zorgen ervoor dat het leer of kunstleer* de benodigde voeding krijgt zodat het zijn natuurlijke souplesse behoudt, optimaal wordt beschermd en volledig gereinigd kan worden. Wanneer er onverwacht een blijvende vlek ontstaat op je meubel kan je een beroep doen op onze professionele service.

Onder de vlekkenservice vallen alle vlekken die veroorzaakt zijn door:

Dranken, zoals:
• Koffie, thee, chocolademelk
• Cola en vruchtensap
• Wijn, bier en likeur


Alle af- en uitscheiding van mens en zoogdier, zoals:
• Transpiratie
• Huidvet
• Bloed
• Urine
• Braaksel
• Ontlasting

Overige vlekken en schades:
• Kledingafgifte
• Cosmetica zoals lippenstift, nagellak
• Balpen, uitwasbare inkt, lijm
• Nadelige invloeden van medicijngebruik
• Craquelé effect (barstvorming)
• Bijtsporen van huisdieren (eenmalig)
• Brandgaten en brandvlekken (uitsluitend bij leer)


Voedingsmiddelen, zoals:
• Tomatensaus, jus
• Pindakaas, chocoladepasta, jam
• Ketchup, mayonaise, curry

* Voor geschuurd (Buffalo/Rancho/Mountain), gewaxt en geolied leer (Grand classic/Vintage) geldt een beperkte vlekkenservice en zijn vlekken veroorzaakt door transpiratie, huidvet, kledingafgifte en cosmetica uitgesloten van service.



Constructiegarantie

10 jaar constructieservice in plaats van 2 jaar garantie
• Herstellen of vervangen van veren
• Vastzetten van losgeraakte verbindingen
• Vastzetten van losgeraakte veren, veringslatten
• Herstellen of vervangen van gebroken regelwerk

7 jaar full service in plaats van 2 jaar garantie
• Verwijderen van pilling bij textiel
• Verstevigen en/of opvullen van ligplaatsen als deze overmatig zijn gaan inkuilen
• Repareren van losgeraakte stiknaden
• Herstellen van bedieningsmechanieken
• Verhelpen van piep- en kraakgeluiden
• Vastzetten van losgeraakte knopen
• Herstellen of vervangen van elektrische delen zoals motoren en trafo’s

Uitgesloten van constructieservice:

De volgende aspecten zijn uitgesloten van service:
• Meubels die beschadigingen tonen die redelijkerwijs alleen kunnen zijn ontstaan bij schuld/opzet en geweld.
• Product specifieke eigenschappen zoals normale slijtage en gebruikssporen*.

* In dit geval kan je, als je gebruik maakt van de Premium Care Service, tegen een korting van 50% op het normaal geldende consumententarief, gebruikmaken van onze service specialisten. Onze tarieven zijn hier terug te vinden op www.oranje-concepts.com. Indien technisch mogelijk proberen wij altijd een passende oplossing te vinden.