Klantenservice | Goossens Bezorgen | Goossens

Levertijd

Onze voorraadproducten staan opgeslagen in ons distributiecentrum in Veghel. Bij een bestelling van een voorraadproduct, staat deze binnen één week in huis. Op maat gemaakte meubels kosten iets meer tijd. Onze vakmannen hebben even de tijd nodig om alles perfect naar jouw wensen te maken, maar we zorgen ervoor dat je binnen 4 tot 10 weken van jouw nieuwe stukje woonplezier kunt genieten.

Levertermijn aanpassen

Wil je de levertermijn verlengen? Neem dan contact op met onze Klantenservice via 0413-212855.

Wanneer de leverdatum meer dan vier weken moet worden uitgesteld zijn wij genoodzaakt extra kosten in rekening te brengen. Vraag naar de voorwaarden.

Afhalen

Alleen als een product op voorraad is, kun je ervoor kiezen om de bestelling zelf op te halen bij het Distributiecentrum in Veghel. Raadpleeg onze Klantenservice om te controleren of je bestelling op voorraad is.

Bezorgadres

We gaan ervan uit dat je bestelling bezorgd dient te worden op het adres dat bij ons bekend is (ook het factuuradres). Is het adres gewijzigd of wil je je bestelling ergens anders laten bezorgen, dan kan je het bezorgadres snel en makkelijk wijzigen via jouw Mijn Goossens account.

Bezorgdatum

Bij de items in onze webshop staat de verwachte levertijd vermeld. Je kunt deze indicatie aanhouden wat betreft de bezorgdatum. Na bevestiging van de order sturen we nog een e-mail met de vraag om de bezorgdatum via Mijn Goossens in te plannen. Zo bezorgen we jouw meubels op een moment dat het jou schikt.

Tijdstip van bezorging

Een dag voor levering versturen wij een e-mail met daarin het tijdstip waarop wij jouw nieuwe stukje woongenot komen bezorgen.