Bezorging

U heeft de keuze tussen gratis bezorging op basis van drempelservice of all-in bezorgservice tegen meerprijs:
Gratis bezorging op basis van drempelservice Wanneer u kiest voor onze drempelservice worden de meubels gratis bij u thuisbezorgd door een externe pakketdienst.

Kleine pakketten die binnen de pakketdienst van PostNL passen worden vanaf een orderbedrag van 100 euro gratis verzonden. Voor pakketten onder de 100 euro rekenen we 5,95 euro in Nederland en 7,35 euro in België en Duitsland.

Grote pakketten die binnen de pakketdienst van PostNL passen worden vanaf een orderbedrag van 300 euro gratis verzonden. Voor pakketten onder de 300 euro rekenen we 29,95 euro in Nederland en België.

All-in bezorgservice

Voor onze hoogwaardige bezorgservice (plaatsing en afstelling, onderhoudsadvies en afvalverwerking) geldt een tarief van 60 euro. Deze bezorgservice vindt plaats door eigen hoog opgeleide en gecertificeerde vakmensen. Door onze interne kwaliteitsprocedures en hoge eisen is Goossens in staat garantievoorwaarden te verstrekken die veel verder gaan dan de CBW garantievoorwaarden, in de meeste gevallen leidend tot een garantie van maar liefst 10 jaar op constructie. Afhankelijk van de productkeuze kan er sprake zijn van een meerprijs voor de montage van de meubels, wanneer u ervoor kiest de montage door onze vakmensen te laten uitvoeren.

Bovenstaande tarieven gelden voor Nederland en de grensstreken in België en Duitsland. Voor de verder weg gelegen gebieden in België en Duitsland, als ook voor de Waddeneilanden gelden aangepaste bezorgtarieven op basis van een regiotabel.

Levertijd

Onze voorraadproducten staan opgeslagen in ons distributiecentrum in Veghel. Bij een bestelling van een voorraadproduct, staat deze binnen één week in huis. Op maat gemaakte meubels kosten iets meer tijd. Onze vakmannen hebben even de tijd nodig om alles perfect naar jouw wensen te maken, maar we zorgen ervoor dat je binnen 4 tot 10 weken van jouw nieuwe stukje woonplezier kunt genieten.

Levertermijn aanpassen

Wil je de levertermijn verlengen? Neem dan contact op met onze Klantenservice via 0413-212855.

Wanneer de leverdatum meer dan vier weken moet worden uitgesteld zijn wij genoodzaakt extra kosten in rekening te brengen. Vraag naar de voorwaarden.

Bezorgadres

We gaan ervan uit dat je bestelling bezorgd dient te worden op het adres dat bij ons bekend is (ook het factuuradres). Is het adres gewijzigd of wil je je bestelling ergens anders laten bezorgen, dan kan je het bezorgadres snel en makkelijk wijzigen via jouw Mijn Goossens account.

Bezorgdatum

Bij de items in onze webshop staat de verwachte levertijd vermeld. Je kunt deze indicatie aanhouden wat betreft de bezorgdatum. Na bevestiging van de order sturen we nog een e-mail met de vraag om de bezorgdatum via Mijn Goossens in te plannen. Zo bezorgen we jouw meubels op een moment dat het jou schikt.

Tijdstip van bezorging

Een dag voor levering versturen wij een e-mail met daarin het tijdstip waarop wij jouw nieuwe stukje woongenot komen bezorgen.