Ik wil gebruik maken van mijn garantie

Een meubel is een aankoop voor een langere periode. Dat weten wij als geen ander en daarom vinden we kwaliteit erg belangrijk. Elk meubelstuk en accessoire wordt door onze vakmensen bekeken en nauwkeurig geïnspecteerd. Dit verkleint de kans op fouten, maar toch kan het gebeuren dat een product een gebrek vertoont. Als dat het geval is, dan kan je gebruikmaken van onze garantie. 

Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Wij bieden naast de wettelijke garantie ook 2 jaar CBW garantie en daarnaast als extra service gratis 10 jaar constructie garantie op onze meubels. Deze extra garanties doen niets af aan de wettelijke garantie. Onderstaande informatie en voorwaarden gelden voor deze extra garanties:

Uitsluitingen op garantie

Hoewel we staan voor een goede garantie, geldt deze garantie niet op showroommodellen en modellen uit de magazijnuitverkoop op het distributiecentrum in Veghel. De garantie geldt evenmin op product specifieke eigenschappen die bijdragen aan het karakter van het meubel, normale slijtage en oneigenlijk gebruik van het meubel.

Voor advies omtrent product specifieke eigenschappen, neem dan even de tijd om de volgende adviespagina's te bekijken: 

Heeft u gekozen voor de Premium Care Service? Lees dan snel verder.

Heeft u daarna nog vragen of wilt u een klacht melden aan onze klantenservice? Bel dan tijdens openingstijden naar 0413-212855 of stuur een e-mail naar klantenservice@goossens.nl. 

Meld daarin:

  • Uw ordernummer.
  • Op welk meubel het probleem is ontstaan.
  • Een duidelijke probleemomschrijving.
  • De plaats op het artikel.
  • Voeg waar mogelijk foto's toe (hoofd-, detail- en verhoudingsfoto).