Niks kwijtraken?
Maak een account aan of log in
Je favoriete items altijd bij de hand
Gemakkelijk bestellen
MIJN GOOSSENS
Meld je klacht (met foto's) snel en gemakkelijk via 'Mijn bestellingen' in Mijn Goossens.
Binnen 5 werkdagen bericht
Altijd inzage in de status
inloggen mijn goossens

Meld je je klacht liever niet via Mijn Goossens, of spreek je graag een medewerker, dan kun je een klacht ook melden via onze klantenservice.
Bel dan tijdens reguliere openingstijden naar 0413-212855. Je kunt je klacht ook mailen naar: [email protected].
Meld daarin:
- Je ordernummer
- Op welk meubel het probleem is ontstaan
- Een duidelijke probleemomschrijving
- De plaats op het artikel
- Voeg waar mogelijk foto's toe (hoofd-, detail- en verhoudingsfoto).
Service buiten de garantie
Is uw artikel buiten de garantie en heeft u toch een gebrek, dan staan we voor u klaar met een passend advies . Tevens kunt u gebruik maken van onze eigen servicedienst die ter plaatsen veel zaken kunnen repareren. Onze servicedienst staat beschikbaar voor alle Goossens klanten en deze wordt aangeboden tegen een gereduceerd tarief, bezoekkosten zijn. € 100,- (incl. voorrijkosten en uurloon). Zijn er extra materialen of onderdelen nodig dan informeren we u tijdig over de mogelijk extra kosten.Ben je niet tevreden met de afhandeling van je klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kun je je klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform. Hierbij kun je het volgende e-mail adres opgeven: [email protected]