Voorzorgsmaatregelen Coronavirus

De komende weken brengen we extra veel tijd door in en om het huis. Een plek van geborgenheid, vertrouwd in je eigen cocon. Wil je jouw interieur extra sfeervol en comfortabel maken? Dan kun je ook in coronatijden veilig bij ons terecht.

Terwijl de situatie per dag verandert, blijven wij ons onverminderd inzetten om onze service en producten aan te bieden. We hebben dan ook diverse aanpassingen gedaan om jullie, en ook onze veiligheid te kunnen waarborgen. Omdat we de strijd tegen het coronavirus samen aangaan, vragen we ook aan jullie om wat kleine aanpassingen te doen als jullie onze winkels bezoeken. Hiervoor vragen we jullie begrip, en zeggen we dank je wel!

Winkels

Helaas zijn onze Nederlandse winkels momenteel gesloten. Onze Belgische winkels zijn wel geopend. Uiteraard kun je 24/7 jouw favoriete interieuritems shoppen in onze webshop. Ook blijven wij je (online) bestellingen veilig bij je bezorgen, daar heeft de huidige lockdown geen invloed op.

start met shoppen


Levertijd en bezorging

Bestel gerust je meubels online of in de winkels en geniet binnen een paar dagen je nieuwe interieur.
Ook tijdens het bezorgen van je meubels houdt Goossens zich strikt aan de richtlijnen en adviezen van de overheid, waarbij persoonlijke hygiëne en 1,5 meter afstand centraal staan. Hierdoor zal de bezorging tijdelijk iets anders verlopen, want:

  • We gebruiken desinfectiemiddelen
  • We schudden geen handen
  • We werken (desgewenst) met handschoenen en mondkapjes
  • We hebben alleen fitte bezorgers op de wagens zitten
  • We gebruiken bescherming /zakjes om de pinautomaten die we na elke transactie vernieuwen

Let op! Omdat wij de RIVM maatregelen strikt naleven, is onze bezorgcapaciteit, net als bij PostNL, beperkt. Het kan zijn dat de levering van jouw bestelling hierdoor vertraging oploopt. Daarnaast heerst er momenteel een schaarste in grondstoffen en materialen, waardoor het mogelijk is dat de productie van bepaalde meubels langer duurt dan verwacht. Bij de productinformatie van jouw product lees je wat op dit moment de verwachte levertijd is. Alvast onze excuses voor het ongemak.

Wat jij kan doen als klant:
  • Heb je zelf klachten? Laat het ons s.v.p. tijdig weten, we zoeken dan samen naar een passende oplossing.
  • Geef onze bezorgers de ruimte door ongeveer 1,5 meter afstand te houden.
  • Betaal waar mogelijk uitsluitend per PIN/BANCONTACT.

shop online

plan een online adviesgesprek

We willen je graag blijven helpen met het creëren van ultiem woongeluk in een persoonlijk interieur. Daarom vindt persoonlijk advies nu online plaats. Wens jij een online adviesgesprek met een van onze adviseurs? Maak dan een afspraak of lees meer over het online advies. Dit gesprek vindt plaats via Whatsapp, videobellen of telefonisch, hoe en wanneer het jou uitkomt.

meer over online advies

vragen?

neem contact met ons op

Heb je nog een vraag over onze maatregelen of kunnen we je ergens anders mee helpen? Neem dan contact met ons op. We staan voor je klaar.

contact