Hoekbank Season

2,5 zits arm links + chaise longue rechts inclusief 2 sierkussens | Stof | Stof fijn geweven lever

Levertijd

10-12 weken

Uitvoering
Materiaal
Kleur
Extras
 1.199,-
 1.199,-
  • Klaar voor Gebruik service
  • Gratis* bezorging
  • Sinds 1954
  • 14 dagen bedenktijd
  • Deskundig advies

Meer zien?

Ontdek alle mogelijkheden van Hoekbank Season in de volgende winkels:

Bekijk alle winkels

Hoekbank Season

Met de middelgrote hoekbank Season in effen lever-kleurige stoffering breng je romantiek en sfeer in je interieur. Season is voorzien van een losse hoes, waardoor deze gemakkelijk gereinigd kan worden. De sterke houten constructie en comfortabele fiberfill-vulling zorgen voor een ongekend prettig zitcomfort. Deze hoekbank wordt geleverd inclusief 2 grote sierkussens (55x55cm) in dezelfde stoffering. U ontvangt een 2,5 zits arm links + chaise longue rechts.

Bank Season is met name geschikt voor een landelijk interieur. Kom een kijkje nemen in één van onze woonwinkels voor de vele mogelijkheden.
Art. nr.: 300016910
Merk Goossens
Stijl Landelijk
Type element Compleet
Zithoogte 46 cm
Zitcomfort Zacht zitcomfort
Relaxfunctie Zonder relaxfunctie
Armleuning Niet verstelbare armleuning
Materiaal Stof
Kleurgroep Bruin
Uitvoering 2,5 zits arm links + chaise longue rechts inclusief 2 sierkussens
Afmeting b x h x d 291 x 86 x 165 cm
Garantie 3 jaar cbw+10 jaar constructie

Gratis bezorging

We bezorgen jouw bestelling natuurlijk graag. Kleine pakketten die binnen de pakketdienst van PostNL passen worden vanaf een orderbedrag van 100 euro gratis verzonden. Voor pakketten onder de 100 euro rekenen we 5,95 euro. Grote pakketten worden door onze Goossens bezorgservice bezorgd. Deze worden gratis bij jou thuis gebracht bij een order vanaf 300 euro. Is het orderbedrag lager, dan rekenen we hier 29,95 euro voor. Deze tarieven gelden voor leveradressen in Nederland en in de grensstreken met België en Duitsland. Voor de verder weg gelegen gebieden in België en Duitsland, als ook de Waddeneilanden, hanteren we altijd verzendkosten.

Levertijd

Na je online aankoop krijgt je direct via je opgegeven e-mail adres je orderbevestiging toegezonden. In deze orderbevestiging staat nogmaals de levertijd van je meubel(en) vermeldt. Indien je product(en) direct leverbaar zijn, dan betekent dit dat het meubel beschikbaar is in het magazijn van Goossens en per direct leverbaar is. Echter, feitelijke bezorging is afhankelijk van de samenstelling van je order. Goossens streeft er altijd naar je bestelling zo spoedig mogelijk bij je af te leveren. Over de exacte leverdag wordt je telefonisch op de hoogte gebracht.

Indien een andere levertijd wordt gecommuniceerd, houdt dit in dat het meubel beschikbaar is, maar nog niet beschikbaar is in het magazijn van Goossens. Feitelijke bezorging is afhankelijk van de samenstelling van je order. Ongeveer 2 weken voor levering ontvangt je van ons een brief waarin wij bevestigen welke datum wij gereserveerd hebben om je meubelen thuis te bezorgen en eventueel te installeren indien dat nodig is.

Moment van levering

Om ervoor te zorgen dat je niet de hele dag thuis op ons hoeft te gaan zitten wachten, hebben wij een unieke tijdsindicatielijn. Via deze lijn kun je één dag voor levering een indicatie krijgen over op welk tijdstip ze je meubel(en) komen leveren.

Tijdsindicatielijn: +31-413-214161

Als de datum van levering je niet uitkomt dan vragen wij je om minimaal 7 dagen voor levering via www.goossens.nl/mijngoossens een nieuwe leveringsafspraak te maken. Je kunt op www.goossens.nl/mijngoossens registreren en naast bovengenoemd voordeel kunt je verder direct zelf online de volgende zaken beheren en regelen:

  • Je adres- en aflevergegevens beheren en wijzigen
  • een nieuwe keuze maken voor je bezorgdatum
  • terugbelservice binnen 1 werkdag
  • informatie over uw aangekochte meubels
  • informatie over de betaalmogelijkheden
  • servicevraag of klachtmelding

Mocht je, zonder ons tijdig in te lichten, op de dag van levering niet thuis zijn, dan dien je bij de eerst volgende leverdag rekening te houden met voorrijkosten. Ook wanneer u de afspraak 2 werkdagen voor bezorging wilt verzetten, zijn wij genoodzaakt voorrijkosten te berekenen. Je meubelen zijn dan immers klaargezet en geladen voor bezorging. Om de bezorging zo soepel mogelijk te laten verlopen moeten we van tevoren zeker weten dat het naar binnen brengen van je meubelen geen problemen met zich meebrengt. Als je daarover twijfels hebt horen we het graag vooraf via onze klantenservice.

Voor al je vragen kunt je terecht bij onze afdeling klantenservice

Voor al je vragen kunt je contact opnemen met onze afdeling Klantenservice. De afdeling Klantenservice is van maandag tot en met vrijdag tijdens kantooruren te bereiken via nummer: +31-413 – 212855

Via een keuzemenu wordt je doorverbonden met een medewerker die je vraag kan beantwoorden.

Bij Goossens geloven we in onvoorwaardelijke kwaliteit en we staan voor jarenlang woon- en slaapplezier. We zijn dus pas tevreden als jij dat bent, daar kun je volkomen zeker van zijn! Je krijgt dan ook 3 jaar CBW garantie op je aankopen. Mocht je na je online aankoop toch niet tevreden zijn over je nieuwe meubels, dan kun je ze binnen 14 dagen terug sturen (en eventueel iets anders bestellen).

CBW-erkend

Bij Goossens kun je jarenlang genieten van je nieuwe meubels. Gegarandeerd, want je krijgt standaard 3 jaar CBW garantie op je aankopen. CBW-erkende woonwinkels hanteren een erkenningsregeling met drie garanties: • 3 jaar productgarantie CBW-Erkende winkels bieden een extra goede productgarantie • Een aanbetalingsgarantie Je aanbetaling is gegarandeerd veilig • Onpartijdige klachtafhandeling Mocht je ooit een klacht hebben, dan is er de onafhankelijke Geschillencommissie Wonen. Winkels die CBW-erkend zijn, hanteren algemene voorwaarden die de consument extra goed beschermen. Hierin zijn alle regels opgenomen die van belang zijn als je iets koopt, bijvoorbeeld over (aan)betalen, annulering, levertijd, levering, vervoer en garantie.

Advies of hulp nodig? Bel 0413-214125