Tv Dressoir Max

2 laden 1 open vak 40 cm diep | Eiken | Eiken olie geborsteld grijs

Levertijd

Neem voor een exacte levertijd contact op via 0413-214125

Uitvoering
Materiaal
Kleur
 699,-
 839,-  699,-
  • Klaar voor Gebruik service
  • Sinds 1954
  • 14 dagen bedenktijd
  • Deskundig advies

Meer zien?

Ontdek alle mogelijkheden van Tv Dressoir Max in de volgende winkels:

Bekijk alle winkels

Tv Dressoir Max

TV meubel Max treedt niet op de voorgrond, en past daarom helemaal binnen de industriële trend. Het zwarte metalen frame is chique en stoer tegelijk. De eiken kast is geborsteld grijs en met olie nabewerkt. De twee lades en het open vak bieden ruimte genoeg om al je elektronische apparatuur in op te bergen. De strakke handgrepen en het soft closing systeem verraden de kwaliteit van dit meubel. Afmetingen zijn: 135 x 40 x 50 cm. Dit TV meubel wil je liever gisteren dan vandaag in je woonkamer verwelkomen!

Goed om te weten: de kleur van dit TV meubel is eiken olie. De afwerking in geborsteld grijs zorgt ervoor dat de er een licht grijze kleur in de nerven te zien is.
Art. nr.: 300091516
Merk Goossens
EAN 8718823020854
Stijl Puur
Handgreep Met handgreep
Materiaal Eiken
Kleurgroep Grijs
Uitvoering 2 laden 1 open vak 40 cm diep
Diepte 40 cm
Garantie 3 jaar cbw garantie
Afmeting b x h x d 155 x 37 x 40 cm
Breedte 155 cm
Hoogte 37 cm

Gratis bezorging

We bezorgen jouw bestelling natuurlijk graag. Kleine pakketten die binnen de pakketdienst van PostNL passen worden vanaf een orderbedrag van 100 euro gratis verzonden. Voor pakketten onder de 100 euro rekenen we 5,95 euro. Grote pakketten worden door onze Goossens bezorgservice bezorgd. Deze worden gratis bij jou thuis gebracht bij een order vanaf 300 euro. Is het orderbedrag lager, dan rekenen we hier 29,95 euro voor. Deze tarieven gelden voor leveradressen in Nederland en in de grensstreken met België en Duitsland. Voor de verder weg gelegen gebieden in België en Duitsland, als ook de Waddeneilanden, hanteren we altijd verzendkosten.

Levertijd

Na je online aankoop krijgt je direct via je opgegeven e-mail adres je orderbevestiging toegezonden. In deze orderbevestiging staat nogmaals de levertijd van je meubel(en) vermeldt. Indien je product(en) direct leverbaar zijn, dan betekent dit dat het meubel beschikbaar is in het magazijn van Goossens en per direct leverbaar is. Echter, feitelijke bezorging is afhankelijk van de samenstelling van je order. Goossens streeft er altijd naar je bestelling zo spoedig mogelijk bij je af te leveren. Over de exacte leverdag wordt je telefonisch op de hoogte gebracht.

Indien een andere levertijd wordt gecommuniceerd, houdt dit in dat het meubel beschikbaar is, maar nog niet beschikbaar is in het magazijn van Goossens. Feitelijke bezorging is afhankelijk van de samenstelling van je order. Ongeveer 2 weken voor levering ontvangt je van ons een brief waarin wij bevestigen welke datum wij gereserveerd hebben om je meubelen thuis te bezorgen en eventueel te installeren indien dat nodig is.

Moment van levering

Om ervoor te zorgen dat je niet de hele dag thuis op ons hoeft te gaan zitten wachten, hebben wij een unieke tijdsindicatielijn. Via deze lijn kun je één dag voor levering een indicatie krijgen over op welk tijdstip ze je meubel(en) komen leveren.

Tijdsindicatielijn: +31-413-214161

Als de datum van levering je niet uitkomt dan vragen wij je om minimaal 7 dagen voor levering via www.goossens.nl/mijngoossens een nieuwe leveringsafspraak te maken. Je kunt op www.goossens.nl/mijngoossens registreren en naast bovengenoemd voordeel kunt je verder direct zelf online de volgende zaken beheren en regelen:

  • Je adres- en aflevergegevens beheren en wijzigen
  • een nieuwe keuze maken voor je bezorgdatum
  • terugbelservice binnen 1 werkdag
  • informatie over uw aangekochte meubels
  • informatie over de betaalmogelijkheden
  • servicevraag of klachtmelding

Mocht je, zonder ons tijdig in te lichten, op de dag van levering niet thuis zijn, dan dien je bij de eerst volgende leverdag rekening te houden met voorrijkosten. Ook wanneer u de afspraak 2 werkdagen voor bezorging wilt verzetten, zijn wij genoodzaakt voorrijkosten te berekenen. Je meubelen zijn dan immers klaargezet en geladen voor bezorging. Om de bezorging zo soepel mogelijk te laten verlopen moeten we van tevoren zeker weten dat het naar binnen brengen van je meubelen geen problemen met zich meebrengt. Als je daarover twijfels hebt horen we het graag vooraf via onze klantenservice.

Voor al je vragen kunt je terecht bij onze afdeling klantenservice

Voor al je vragen kunt je contact opnemen met onze afdeling Klantenservice. De afdeling Klantenservice is van maandag tot en met vrijdag tijdens kantooruren te bereiken via nummer: +31-413 – 212855

Via een keuzemenu wordt je doorverbonden met een medewerker die je vraag kan beantwoorden.

Bij Goossens geloven we in onvoorwaardelijke kwaliteit en we staan voor jarenlang woon- en slaapplezier. We zijn dus pas tevreden als jij dat bent, daar kun je volkomen zeker van zijn! Je krijgt dan ook 3 jaar CBW garantie op je aankopen. Mocht je na je online aankoop toch niet tevreden zijn over je nieuwe meubels, dan kun je ze binnen 14 dagen terug sturen (en eventueel iets anders bestellen).

CBW-erkend

Bij Goossens kun je jarenlang genieten van je nieuwe meubels. Gegarandeerd, want je krijgt standaard 3 jaar CBW garantie op je aankopen. CBW-erkende woonwinkels hanteren een erkenningsregeling met drie garanties: • 3 jaar productgarantie CBW-Erkende winkels bieden een extra goede productgarantie • Een aanbetalingsgarantie Je aanbetaling is gegarandeerd veilig • Onpartijdige klachtafhandeling Mocht je ooit een klacht hebben, dan is er de onafhankelijke Geschillencommissie Wonen. Winkels die CBW-erkend zijn, hanteren algemene voorwaarden die de consument extra goed beschermen. Hierin zijn alle regels opgenomen die van belang zijn als je iets koopt, bijvoorbeeld over (aan)betalen, annulering, levertijd, levering, vervoer en garantie.

Advies of hulp nodig? Bel 0413-214125