Bezorgadres, bezorgdatum en tijdstip van bezorging

Bezorgadres

Je meubels worden bezorgd op het bij ons bekende adres, het factuuradres. Is het adres gewijzigd of wil je je bestelling ergens anders laten bezorgen, dan kan je het bezorgadres snel en makkelijk wijzigen via jouw Mijn Goossens-account. Doe dit minimaal vijf dagen voor levering.

Bezorgdatum

Benieuwd naar de levertijd van bepaalde items? Deze staat bij de producten in de webshop vermeld. Je kunt deze indicatie aanhouden betreft de bezorgdatum. Nadat jij een order hebt geplaatst, ontvang je van ons een e-mail met de vraag om de bezorgdatum via Mijn Goossens in te plannen. Zo bezorgen wij jouw meubels op het moment dat het jou uitkomt en staan wij niet voor een dichte deur.  

Tijdstip van bezorging

Twee dagen voor levering versturen wij na 20.00 uur een e-mail met daarin een tijdsblok van twee uur vermeld. In dat tijdsblok komen wij jouw nieuwe meubels bezorgen. Het is helaas niet mogelijk om een voorkeurstijdsblok aan te geven. 

Niet thuis bij bezorging

Goossens bezorgdienst:
Veel meubelen worden bezorgd door de Goossens bezorgdienst. Ben je niet thuis op het moment van bezorging zonder ons minimaal vijf dagen voor levering te hebben geïnformeerd, dan wordt er 60 euro in rekening gebracht omdat er opnieuw bezorgd moet worden. Een nieuwe bezorgafspraak maak je door te bellen naar onze Bezorginformatie: 0413-212855. 

Pakketdienst PostNL:
Producten die worden bezorgd via pakketdienst, die worden door PostNL kosteloos de volgende dag opnieuw bezorgd.