Levertermijn en opslag

Levertermijn aanpassen

Oeps! Heb je een datum opgegeven voor de levering, maar komt dit om welke reden dan ook eigenlijk niet zo goed uit? Verleng de levertermijn via  jouw Mijn Goossens-account (in een paar simpele stappen kun je jezelf registeren). Als je dit vijf dagen voor levering doet, worden er geen extra kosten in rekening gebracht. Indien je later de wijziging doorgeeft, of dit vaker gebeurt, dan brengen wij 60 euro in rekening.  

Opslagbeleid

Duurt de verbouwing langer dan gepland en kunnen de meubels nog niet geleverd worden? Of is er een andere reden waarom je meubels van Goossens nog niet geleverd kunnen worden? Geen probleem! Goossens heeft een ruime opslag waar jouw aankopen netjes geplaatst worden tot het moment van levering. 

-     Tot vier weken je meubels opslaan is gratis. 
-     Wil je je meubels vier weken tot drie maanden langer opslaan? Dan dien je 50 procent van het aankoopbedrag aan te     betalen.
-     Wil je je aankopen langer dan drie maanden opslaan, dan moet het hele bedrag worden aanbetaald en worden er     opslagkosten in rekening gebracht. Die opslagkosten bedragen per maand 5 procent van het aankoopbedrag, met een     minimum van 25 euro.