Ik wil gebruik maken van mijn garantie

Een meubel is een aankoop voor een langere periode. Dat weten wij als geen ander en daarom vinden we kwaliteit erg belangrijk. Elk meubelstuk en accessoire wordt door onze vakmensen bekeken en nauwkeurig geïnspecteerd. Dit verkleint de kans op fouten, maar toch kan het gebeuren dat een product een gebrek vertoont. Als dat het geval is, dan kan je gebruikmaken van onze garantie. Naast deze garantie geldt ook de 'wettelijke garantie', wat inhoudt dat producten die wij verkopen moeten beantwoorden aan de redelijke verwachtingen die je ervan mag hebben. Alle extra garanties die wij bieden, zoals de CBW-garantie en de 10 jaar constructiegarantie, doen geen afbreuk aan deze wettelijke garantieregels. 

Heb je een bestelling gedaan en heb je, ondanks onze voorzorgsmaatregelen, toch een klacht of een gebrek dat je graag wilt melden, dan kan dat heel makkelijk via Mijn Goossens. Via een formulier kan je hier je klacht of het gebrek aan ons bekendmaken. Om een compleet beeld te krijgen van je klacht of gebrek, vragen we ook om een foto mee te uploaden. Wij nemen de klacht in behandeling en contacteren je daarna binnen de vijf werkdagen.

Je kan klachten ook melden aan onze klantendienst. Bel op werkdagen tussen 8.30 en 17.30 uur en op zaterdag tussen 9.00 en 18.00 uur naar 0032 (0)11 - 494 226.

Vlekkengarantie op stoffen meubelen

Om je stoffen meubel zo lang mogelijk mooi te houden bieden wij de Protexx vlekkengarantie. Je aankoop wordt behandeld met een Protexx vlekkenspray. Hiermee heb je maar liefst vijf jaar lang garantie op allerlei vlekken die ontstaan door eten of drinken en uit- of afscheiding van personen en huisdieren. Zo blijft je nieuwe stoel of zetel extra lang schoon en heb je er extra lang plezier van! Zijn er binnen die vijf jaar toch enkele vlekken zichtbaar ondanks deze behandeling, neem dan binnen de drie werkdagen contact op met het garantiebedrijf (dit is een externe partner): 003155-3575411.

Let op! Bij sommige stoffen kan het gebeuren dat de vloeistof na een Protexx behandeling niet of nauwelijks blijft staan op de stof. Dit heeft niet te maken met een doseringsfout: de stof is gewoon behandeld met de spray en dus beschermd tegen vlekken.

Uitsluitingen op garantie

Hoewel we staan voor een goede garantie, geldt deze garantie niet op showroommodellen en modellen uit de magazijnuitverkoop op het distributiecentrum in Veghel. De garantie geldt evenmin op onder andere het verslijten van lampjes en wieltjes.