Garantie

Een meubel is een aankoop voor een langere periode. Dat weten wij als geen ander en daarom vinden we kwaliteit erg belangrijk. Elk meubelstuk en accessoire wordt door onze vakmensen bekeken en nauwkeurig geïnspecteerd. Dit verkleint de kans op fouten, maar toch kan het gebeuren dat een product een gebrek vertoont. Als dat het geval is, dan kan je gebruikmaken van onze garantie. 

Wij bieden 2 jaar cbw garantie en daarnaast als extra service gratis 10 jaar constructgarantie op onze meubels. 

Uitsluitingen op garantie

Hoewel we staan voor een goede garantie, geldt deze garantie niet op showroommodellen en modellen uit de magazijnuitverkoop op het distributiecentrum in Veghel. De garantie geldt evenmin op product specifieke eigenschappen die bijdragen aan het karakter van het meubel, normale slijtage en oneigenlijk gebruik van het meubel.

Voor advies omtrent product specifieke eigenschappen, neem dan even de tijd om de volgende adviespagina's te bekijken: 

Heeft u gekozen voor de Premium Care Service? Lees dan snel verder.

Heeft u daarna nog vragen of wilt u een klacht melden aan onze klantenservice? Bel dan tijdens openingstijden naar +31(0)413-212855 of stuur een e-mail naar klantenservice@goossens.nl. 

Meld daarin:

  • Uw ordernummer.
  • Op welk meubel het probleem is ontstaan.
  • Een duidelijke probleemomschrijving.
  • De plaats op het artikel.
  • Voeg waar mogelijk foto's toe (hoofd-, detail- en verhoudingsfoto).