Hoe meld ik een klacht/gebrek?


Heb je een bestelling gedaan bij ons en heb je ondanks onze voorzorgsmaatregelen toch een klacht over het product, onze dienstverlening of wil je een gebrek aan ons melden, dan kan dat heel makkelijk via Mijn Goossens.

Via een formulier kun je je klacht of gebrek aan ons bekend maken. Om een compleet beeld te krijgen van je klacht of gebrek, zou het fijn zijn als je ook een foto hiervan wilt uploaden. Wij nemen de klacht in behandeling en nemen daarna zo snel mogelijk contact met je op. Uiteraard kun je ook onze klantenservice bellen (kijk voor de exacte openingstijden bij contact) of stel als het jou uitkomt je vraag via onze livechat. Je krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht een inhoudelijke reactie.

Indien je niet tevreden bent met de afhandeling van de klacht dan kan je deze ook voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel (www.sgc.nl) of aan deze Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/).