Klantenservice

Heb je een vraag?

Ondanks dat we veel informatie op onze website hebben staan, is het best mogelijk dat je nog een onbeantwoorde vraag hebt over een product, je bestelling of het onderhoud van je (nieuwe) meubel. 

Er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden. Laat je gegevens achter in het contactformulier en we zullen zo snel mogelijk contact met je opnemen. Ben je geen afwachtend persoon, dan is het mogelijk om zelf onze Klantenservice te bellen: 0413-212855. Mocht je inmiddels al een aankoop hebben gedaan bij Goossens wonen & slapen, dan is het mogelijk een account aan te maken bij Mijn Goossens. Hier kun je nog makkelijker met ons in contact komen en dan hebben we ook meteen al je gegevens bij de hand. 

Mijn Goossens

Mocht je een aankoop hebben gedaan bij Goossens wonen & slapen, dan kun je je registreren via Mijn Goossens. Met dit handige account heb je toegang tot je gegevens en je bestellingen. Volg je order op de voet, wijzig je contactgegevens of pas de bezorgdatum met een paar klikken aan als deze niet helemaal goed uitkomt. Benieuwd naar de financiële status? Geen probleem. Met jouw inloggegevens heb je deze informatie altijd bij de hand. 

Maar dat is nog niet alles: in Mijn Goossens staat alle informatie die je nodig hebt om je nieuwe stukje woongenot goed te onderhouden. Zo kun je extra lang genieten van je interieur. 

Je kunt je hier registreren>

Alles beheren op 'Mijn Goossens'

  • Je adres- en aflevergegevens beheren en wijzigen
  • Een nieuwe keuze maken voor de bezorgdatum
  • Terugbelservice binnen 5 werkdagen
  • Informatie over de aangekochte meubels
  • Informatie over de betaalmogelijkheden
  • Service of klachtmelding