Bezorging & verzending

Je bestelling leveren wij via onze uitgebreide Goossens Bezorg- en Montageservice of via pakketbezorging. Lees meer over de verschillen tussen deze bezorgopties op deze pagina.

mijn bezorgafspraak beheren

Pakketbezorging

0,-

Vast levermoment (levering wordt op de leverdag zelf gecommuniceerd via e-mail met track&trace code)
Levering tot over de (1e) drempel
Levering door externe partijen (zoals PostNL)
Zelfmontage
Het is niet altijd mogelijk om PostNL bezorging te kiezen i.v.m. de afmetingen van het product




Goossens Bezorg- en Montageservice

Zo werkt het

1. Bezorgafspraak- Zodra jouw artikel ready to go is, nemen we contact met je op over de bezorgdatum.
2. Tijdsindicatie - Enkele dagen voor de bezorging word je op de hoogte gebracht van de verwachte tijd.
3. Inladen - De dag voor bezorging wordt jouw artikel zorgvuldig in de vrachtwagen geladen door onze distributiemedewerkers.
4. Route - De bezorgers vervoeren jouw artikel accuraat van ons distributiecentrum naar de eindbestemming.
5. Bericht - De bezorgers contacten je over de exacte aankomsttijd.
6. Aankomst - Onze bezorgers bekijken de eindbestemming om jouw artikel secuur te (ver)plaatsen.
7. Plaatsen - Het artikel wordt gemonteerd/geplaatst op de juiste plek.
8. Tips - Onze bezorgers geven je onderhoudsadvies over jouw nieuwe artikel.
9. Opruimen - Het verpakkingsmateriaal wordt netjes meegenomen.
10. Genieten - Het artikel staat klaar voor gebruik in je woning!


Ben je onverwachts niet thuis? Dan zullen onze Gouden Gozers een kaartje voor je achterlaten en dien je contact op te nemen met onze klantenservice voor een nieuwe bezorgafspraak.


Gratis pakketbezorging

Zo werkt het

Onze externe bezorgpartners - zoals PostNL- bezorgen de bestelde woonitems tot over de eerste drempel van het leveradres. Voor pakketbezorging geldt automatisch zelfmontage.

Je ontvangt vooraf via e-mail een track & trace code om je bestelling te volgen. Ben je niet thuis tijdens het bezorgmoment? Dan zal de bezorger een kaartje voor je achterlaten en wordt je pakketje naar een afhaalpunt gebracht.




Bezorging in de provincies Friesland, Groningen en Drenthe, de Waddeneilanden en Duitsland

• Provincies Friesland, Groningen en Drenthe
Voor bezorging sommige delen van de provincies Friesland, Groningen en Drenthe wordt - zowel voor de uitgebreide Goossens Bezorg- en Montageservice en voor pakketbezorging - onze externe bezorgpartner Montrieurs ingezet. 

Een week voor de aangegeven leverweek zal Montrieurs contact opnemen om een exact bezorgmoment te plannen. Extra fijn: dag en tijdslot is geheel naar keuze.

• Buitenlandse leveringen
Woon je in Duitsland, dan gelden er aangepaste bezorgtarieven. Meer informatie hierover vind je op de pagina Bezorgkosten Duitsland.

• Waddeneilanden
De eilanden maken bezorgen voor ons net even lastiger. Interieuritems kunnen daarom alleen met de Goossens Bezorg- en Montageservice verzonden worden. De kosten voor verzenden bedragen altijd 125 euro.

Uitzonderingen:

Verzending & bezorging outlet- en showroommodellen
Koop je een outlet- of showroommeubel? Deze kun je gratis afhalen op de desbetreffende locatie of standaard laten verzenden voor een bedrag van 125 euro. Onze externe partners zoals PostNL en Brenger bezorgen je meubel dan tot over de eerste drempel van de begane grond. Uiterlijk op de dag van levering ontvang je een tijdsindicatie van de bezorging van jouw nieuwe meubels.


Wat klanten vinden

Van de Goossens Bezorg- en Montageservice

Jouw vraag niet beantwoord? Neem dan contact met ons op.