ZONDER ZORGEN RETOUR

Online bestelde meubels retourneer je gemakkelijk en snel.

Mocht je niet geheel tevreden zijn, dan heb je de mogelijkheid om het online bestelde meubel of accessoire zonder zorgen binnen 30 dagen na ontvangst te retourneren. Je kunt er ook voor kiezen om je bestelling binnen de 30 dagen termijn aan te melden als retour. Vanaf dat moment heb je nog 14 dagen om de producten daadwerkelijk te retourneren.

ZO WERKT HET

________

Gratis retour via ons distributiecentrum

Je kunt er voor kiezen om alle online bestelde meubels en accessoires gratis te retourneren door ze zelf af te leveren bij ons distributiecentrum in Veghel.

Retourneerprocedure distributiecentrum

  1. Vul het bijgevoegde retourformulier in. Je kunt ook gebruikmaken van het Europees modelformulier voor herroeping om aan ons kenbaar te maken dat je van de aankoop afziet. Gebruik van dit formulier is echter niet verplicht.
  2. Breng je online bestelling (ongebruikt en zo veel mogelijk in originele verpakking) binnen 30 dagen na ontvangst naar ons distributiecentrum.
  3. Uiterlijk 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van jouw beslissing de overeenkomst te herroepen, krijg je alle betalingen die je tot op dat moment hebt gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten als gevolg van je keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering), van ons terug.

Openingstijden Distributiecentrum:

Ma t/m do:    07.00 tot 16.00
Vrijdag:    07.00 tot 12.00
Zaterdag:    09.00 tot 12.00
Zondag:    Gesloten


Adresgegevens
Doornhoek 3865
5465 TB Veghel

route bekijken


Kleine artikelen: Retour via pakketdienst

Een aantal producten, zoals compacte items en woonaccessoires, verzenden wij via onze externe partner PostNL. Is jouw online bestelling bezorgd door deze pakketdienst? Dan kun je je bestelde producten gratis en eenvoudig retourneren via PostNL. Nadat je je bestelling hebt ontvangen, heb je hier 30 dagen de tijd voor.

Retourneerprocedure pakketdienst

  1. Vul het bijgevoegde retourformulier in. (Antwoordnummer 10537, 5460 WB Veghel) Je kunt ook gebruikmaken van het Europees modelformulier voor herroeping om aan ons kenbaar te maken dat je van de aankoop afziet. Gebruik van dit formulier is echter niet verplicht.
  2. Geef het pakket (ongebruikt en zo veel mogelijk in originele verpakking) binnen 30 dagen na ontvangst af bij een PostNL punt bij jou in de buurt.
  3. Uiterlijk 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van jouw beslissing de overeenkomst te herroepen, krijg je alle betalingen die je tot op dat moment hebt gedaan, inclusief leveringskosten van ons terug. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of je hebt aangetoond dat je de goederen hebt teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.

Grote artikelen: Retour via Goossens bezorgservice

Voor grotere meubels die online zijn besteld, bieden wij een eenvoudige retourservice aan. Onze professionele bezorgers halen het meubel namelijk thuis bij je op voor een bedrag van 79,-.

Retourneerprocedure Goossens bezorgservice

  1. Meld je retour telefonisch aan via onze klantenservice: 0413 - 212 855.
  2. Vul het bijgevoegde retourformulier in. Je kunt ook gebruikmaken van het Europees modelformulier voor herroeping om aan ons kenbaar te maken dat je van de aankoop afziet. Gebruik van dit formulier is echter niet verplicht.
  3. Er wordt een afspraak voor het ophalen van de bestelling gepland.
  4. Zet het product op de dag van ophalen (ongebruikt en zo veel mogelijk in originele verpakking) klaar op de begane grond. Overhandig je retourformulier aan de bezorger.
  5. Je ontvangt je geld (min de retourkosten van 79,-) binnen 5 werkdagen retour.

Let op:

  • Wij betalen jou terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de oorspronkelijke transactie hebt verricht, tenzij je uitdrukkelijk anderszins hebt ingestemd.
  • Op maat gemaakte artikelen zijn uitgezonderd van het herroepingsrecht en kun je dus niet retourneren.
  • Waardevermindering die het gevolg is van het gebruik van de goederen wordt in mindering gebracht.
  • Kussens en dekbedden, waarvan de verzegeling is verbroken, kunnen uit hygiënisch oogpunt na gebruik niet geruild of geretourneerd worden.

Retourneren winkelaankoop

Heb je een bestelling geplaatst in één van onze winkels? Dan is het helaas niet mogelijk om je artikel te retourneren. Je hebt tenslotte je artikel in de winkel kunnen zien en ervaren waardoor je weet dat je de goede beslissing hebt genomen.

Mocht het artikel anders zijn dan afgesproken, dan heb je uiteraard wel de mogelijkheid om je artikel te retourneren.


Jouw vraag niet beantwoord? Neem dan contact met ons op.