30 dagen bedenktijd

Online bestelde meubels retourneer je gemakkelijk en snel.

Mocht je niet geheel tevreden zijn, dan heb je de mogelijkheid om binnen 30 dagen het online bestelde meubel of accessoire te herroepen. Na het moment van herroeping dien je de producten binnen 14 dagen te retourneren. Afhankelijk van de grootte van het bestelde product, kan je het zelf brengen naar het Pick up point bij ons distributiecentrum in Veghel, retour sturen via PostNL of afspreken dat wij het product bij je komen ophalen. Binnen 14 dagen nadat je aan ons kenbaar hebt gemaakt dat je je artikel wilt retourneren, storten we het geld terug op je rekening.

ZO WERKT HET

________

Gratis retour via het pick up point

Je kunt er voor kiezen om alle online bestelde meubels en accessoires gratis te retourneren door ze zelf af te leveren bij het Pick up point in Veghel.

Retourneerprocedure pick up point

  1. Download het retourformulier, vul deze in en stop hem in het pakket. Je kunt ook gebruikmaken van het Europees modelformulier voor herroeping om aan ons kenbaar te maken dat je van de aankoop afziet. Gebruik van dit formulier is echter niet verplicht.
  2. Je hebt 30 dagen te mogelijkheid om te herroepen, breng hierna je online bestelling (ongebruikt en zoveel mogelijk in originele verpakking) binnen 14 dagen na het moment van herroeping naar het Pick up point bij ons distributiecentrum.
  3. Uiterlijk 14 dagen nadat het product is geretourneerd, krijg je alle betalingen die je tot op dat moment hebt gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten als gevolg van je keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering), van ons terug.

Kleine artikelen: Retour via pakketdienst

Een aantal producten, zoals compacte items en woonaccessoires, verzenden wij via onze externe partner PostNL. Is jouw online bestelling bezorgd door deze pakketdienst? Retourneren via PostNL is gratis als je gebruikmaakt van ons antwoordnummer. Uiteraard kun je de producten ook via een andere vervoerder retourneren, dan zijn de kosten wel voor jou. Nadat je jouw bestelling hebt ontvangen, heb je 30 dagen de tijd om deze te herroepen. Na het moment van herroeping dien je de producten binnen 14 dagen te retourneren.

Retourneerprocedure pakketdienst

  1. Download het retourformulier, vul deze in en stop hem in het te vesturen pakket. (Antwoordnummer 10537, 5460 WB Veghel) Je kunt ook gebruikmaken van het Europees modelformulier voor herroeping om aan ons kenbaar te maken dat je van de aankoop afziet. Gebruik van dit formulier is echter niet verplicht.
  2. Je hebt 30 dagen te mogelijkheid om te herroepen, breng hierna je online bestelling (ongebruikt en zoveel mogelijk in originele verpakking) binnen 14 dagen na het moment van herroeping af bij een PostNL punt bij jou in de buurt.
  3. Uiterlijk 14 dagen nadat het product is geretourneerd, krijg je alle betalingen die je tot op dat moment hebt gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten als gevolg van je keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering), van ons terug. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of je hebt aangetoond dat je de goederen hebt teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.
Een aantal producten, zoals compacte items en woonaccessoires, verzenden wij via onze externe partner PostNL. Is jouw online bestelling bezorgd door deze pakketdienst? Retourneren via PostNL is gratis als je gebruikmaakt van ons antwoordnummer. Uiteraard kun je de producten ook via een andere vervoerder retourneren, dan zijn de kosten wel voor jou. Nadat je jouw bestelling hebt ontvangen, heb je 30 dagen de tijd om deze te herroepen. Na het moment van herroeping dien je de producten binnen 14 dagen te retourneren.

Grote artikelen: Retour via Goossens bezorgservice

Voor grotere meubels die online zijn besteld, bieden wij een eenvoudige retourservice aan. Onze professionele bezorgers halen het meubel namelijk thuis bij je op voor een bedrag van 89,-.

Retourneerprocedure Goossens bezorgservice

  1. Meld je retour telefonisch aan via onze klantenservice: 0413 - 212 855.
  2. Download het retourformulier en vul deze in. Je kunt ook gebruikmaken van het Europees modelformulier voor herroeping om aan ons kenbaar te maken dat je van de aankoop afziet. Gebruik van dit formulier is echter niet verplicht.
  3. Er wordt een afspraak voor het ophalen van de bestelling gepland.
  4. Zet het product op de dag van ophalen (ongebruikt en zo veel mogelijk in originele verpakking) klaar op de begane grond. Overhandig je retourformulier aan de bezorger.
  5. Uiterlijk 14 dagen nadat het product is geretourneerd, krijg je alle betalingen die je tot op dat moment hebt gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van uw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering), van ons terug. De retourkosten van 89,- komen voor jouw rekening.

Voorwaarden:

  • Retourneer de artikelen inclusief alle toebehoren, ongebruikt en zo veel mogelijk in de originele verpakking.
  • Is een product toch vervuild of beschadigd dan beoordelen onze specialisten of er een waardevermindering wordt gerekend voor de beschadiging of vervuiling.
  • Indien het product in gebruik is genomen en binnen 30 dagen een gebrek ontstaan behouden we het recht op herstel.
  • Je ontvangt binnen 14 dagen nadat wij het geretourneerde artikel hebben ontvangen het aankoopbedrag terug via het bij aankoop gekozen betaalmiddel. De eventuele bezorg- en retourkosten worden hierop in mindering gebracht.

Uitgesloten van het retourrecht:

  • Gratis retour geldt niet op showroommodellen die in een fysieke winkel zijn aangekocht, deze kun je zelf gratis retourneren bij het pick up point in Veghel.
  • Op maat gemaakte artikelen.
  • Uitgesloten van het herroepingsrecht zijn dekens en kussens, waarvan de verzegeling na levering is verbroken. Deze producten zijn namelijk om redenen van hygiëne niet geschikt om te worden teruggezonden wanneer de verzegeling na levering is verbroken



Jouw vraag niet beantwoord? Neem dan contact met ons op.