Klantenservice

Mijn Goossens


Hoe maak ik een account aan bij Mijn Goossens?

Direct na het plaatsen van een bestelling bij Goossens slapen en wonen kun je je registreren bij Mijn Goossens. Hierbij maakt het niet uit of je je bestelling via onze website of een van onze woonwinkels hebt geplaatst. Klik hier om je in te schrijven bij  Mijn Goossens, waar je al je orders kunt volgen. Wat zijn de voordelen van Mijn Goossens?

Via Mijn Goossens kun je makkelijk je orders volgen en bekijken, daarnaast heb je toegang tot al je gegevens. De voordelen van  Mijn Goossens zijn:

  • De adres- en aflevergegevens beheren en wijzigen
  • Een nieuwe keuze maken voor de bezorgdatum
  • Snelle terugbel service
  • (onderhouds) informatie over de aangekochte meubels
  • Informatie over de betaalmogelijkheden
  • Eenvoudige service of klachtmelding


Bestellingen

Ik bestel voor het eerst. Hoe gaat dat bij Goossens wonen & slapen?

Het plaatsen van een bestelling bij Goossens slapen & wonen kan op verschillende manieren. Zo kun je dit via één van onze woonwinkels doen, waar je deskundig geholpen wordt door één van onze verkoopmedewerkers. Weet je al precies waar je naar op zoek bent, dan bestel je het makkelijk via onze webshop. Dit kan door op het gewenste artikel te klikken en dat daarna in je online winkelwagentje te stoppen.

Na het plaatsen van een bestelling kun je je registreren bij  Mijn Goossens. Hier is het makkelijk om je orders te bekijken en te volgen. Ook heb je makkelijk toegang tot al je gegevens.

Kan ik de status van mijn bestelling volgen?

Wanneer je geregistreerd staat bij Mijn Goossens dan heb je je orders altijd bij de hand. Daarnaast krijg  je twee weken voor levering van ons e-mail met de vraag de bezorgdatum in te plannen. Ben je nog niet geregistreerd bij  Mijn Goossens, dan wordt het hoog tijd!

Kan ik artikelen kopen en direct meenemen uit de winkel?

In principe worden alle bestellingen bezorgd door onze bezorgdienst vanuit het DC-Outlet Veghel . Het is dan ook niet mogelijk een aankoop direct mee te nemen uit de winkel. Wanneer een product op voorraad is. kun je het eventueel wel ophalen in ons distributiecentrum in Veghel. Voor meer informatie kun je contact opnemen met onze Klantenservice 0413-212855.

Hoe kan ik meer informatie over een product krijgen?

Wanneer je een bezoek brengt aan één van onze woonwinkels, dan staan onze medewerkers natuurlijk altijd voor je klaar. Op onze website staat overigens ook heel veel informatie. Zo is er genoeg informatie beschikbaar over het kiezen van de juiste meubel, maar ook bij de producten zijn we erg zorgvuldig in onze informatie voorziening. Heb je naast deze informatie nog meer vragen over een product , dan kun je natuurlijk altijd contact opnemen met onze Klantenservice via 0413-212855.

Hoe kom ik erachter dat mijn bestelling goed is doorgekomen?

Meteen na het afronden van de betaling, ontvang je een bevestigingsmail. Hierin vind je het orderoverzicht en de factuur. Ontvang ik een bevestigingsmail na mijn bestelling? Bij het plaatsen van een bestelling via onze webshop ontvang je inderdaad een bevestigingsmail. Deze e-mail wordt verzonden na het afronden van de betaling. Hierin vind je nog een kort overzicht van de bestelde producten en wat de kosten hier van zijn. Kan ik aan een lopende order nog een artikel toevoegen? Wanneer je een order hebt geplaatst is het mogelijk daar tot de dag van levering nog een order aan toevoegen. Dit kan door contact op te nemen met onze Klantenservice: 0413-212855. De kans dat de leverdatum aangepast wordt, is wel aanwezig.


Betalingen

Wat zijn de betaalmogelijkheden bij Goossens?

Webshop

Wanneer je een bestelling plaatst via onze webshop zijn er drie manieren waarop je je betaling kan afronden. Hierbij kun je gebruik maken van iDeal, Creditcard of je maakt gebruik van een éénmalige machtiging. Je machtigt Goossens wonen & slapen dan het bedrag éénmalig van jouw bank- of girorekening af te schrijven. 

Woonwinkel

Ook in onze winkels zijn er verschillende mogelijkheden om de (aan)betaling af te ronden. Natuurlijk kunt je je betaling contant doen, of via een pin transactie. Daarnaast is het ook mogelijk gebruik te maken van een éénmalige machtiging. Je machtigt Goossens wonen & slapen het bedrag éénmalig van jouw bank- of girorekening af te schrijven.

Bezorging

Ook bij de bezorging van je nieuwe meubel zijn er verschillende manieren om de betaling af te ronden. Dit kan via een pin transactie ter plekke, of een bank- of telefonische overschrijving vooraf. Meer informatie hierover is te vinden op de pagina Klantenservice - Betalen

Moet ik bezorgkosten betalen bij het retourneren van mijn bestelling?

Wanneer je gebruik maakt van de herroepingsrecht zullen wij de producten zo spoedig mogelijk bij je komen ophalen. Hierbij wordt het betaalde bedrag voor de producten zo spoedig mogelijk - met uiterlijk 30 dagen - aan je terug betaald. Alleen de kosten van het retourneren (75 euro mits opgehaald door onze bezorgservice) worden ten rekening gebracht.

Wanneer kan ik mijn geld terug verwachten na het retourneren van mijn bestelling?

Wanneer je gebruik maakt van je herroepingsrecht zullen wij de producten zo spoedig mogelijk bij je komen ophalen. Hierbij wordt het betaalde bedrag voor je producten zo spoedig mogelijk - met uiterlijk 30 dagen - aan je terug betaald.

Waar vind ik mijn rekeningoverzicht?

Wanneer je een bestelling hebt geplaatst via onze webshop of via één van onze winkels kun je je registreren bij Mijn Goossens. Hier kun je makkelijk je orders bekijken en volgen. Ook vind je hier een overzicht over welk bedrag je betaald hebt, en welk bedrag er nog open staat. Staat je nog niet geregistreerd op Mijn Goossens, wacht dan niet langer!

Moet ik bezorgkosten betalen voor het bezorgen van mijn meubels?

Bestellingen die je bij ons plaatst worden altijd bij je thuis bezorgd door onze eigen professionele bezorgdienst vanuit het Goossens DC-Outlet Veghel in Veghel. Wij bezorgen de meubels met een orderbedrag vanaf 300 euro gratis op de afleveradressen in Nederland en de grensstreek met België en Duitsland. Voor verder weg gelegen gebieden in België en Duitsland en voor de Waddeneilanden vragen wij een bijdrage in de bezorgkosten. Daarnaast vragen wij bij orders onder €300,- een vergoeding van €29,95,-. 

Welk bedrag moet ik aanbetalen en wat betaal ik bij ontvangst?

Wanneer je in één van onze winkels een order bij ons plaatst, vragen we je tenminste 25% van het aankoopbedrag, met een minimum van €25,- aan te betalen. Via  Mijn Goossens kunt je je orders volgen, bekijken en beheren. Hier kun je ook zien welk bedrag van de order nog openstaat. Meer informatie over de betalingsmogelijkheden bij levering vind je op de pagina Klantenservice - Betalen .

Hoe werkt betalen via iDEAL?

Wanneer je een bestelling doet via onze webshop kun je gebruik maken van de mogelijkheid de betaling over te maken via iDEAL. Betalen met iDEAL doe je in een paar stappen:

• Je bestelt een product.

• Je kiest iDEAL als betaalmethode.

• Je selecteert de bank waar je je bankzaken al online regelt.

• Je komt direct in de online omgeving van jouw bank.

• De relevante gegevens van de aankoop zijn al ingevuld.

• Op de voor jou bekende manier keur je de betaling goed.

• Je ontvangt een bevestiging van de bank.

• Je keert terug naar de webwinkel, bestelling en betaling zijn geslaagd.


Wat is mijn IBAN-BIC nummer?

Voor betaling vanuit het buitenland is het verstandig gebruik te maken van het IBAN en BIC nummer. Het IBAN nummer is een internationaal bankrekening nummer. Het BIC nummer is een uniek nummer voor jouw bank. Deze gegevens kun je vinden op het bankafschrift of in de online omgeving van jouw internetbankieren. 

Zijn de getoonde prijzen inclusief of exclusief BTW?

De prijzen op de website zijn inclusief BTW. Op de afleverbon, die je bij ontvangst van je bestelling ontvangt, wordt het BTW bedrag gespecificeerd.


Levering

Wanneer/hoe laat worden mijn meubels geleverd? Wanneer je bij ons een aankoop doet, kun je rekenen op een gemiddelde levertijd van 4 tot 10 weken. Twee weken voor de leverdatum van jouw bestelling ontvang je een brief of mail van ons, met daarin de vraag een bezorgmoment in te plannen.

Om ervoor te zorgen dat je niet de hele dag thuis op ons hoeft te wachten, sturen wij een dag voor levering een e-mail met daarin het tijdstip waarop je ons kunt verwachten.

Kan ik zelf bepalen wanneer mijn meubels worden geleverd?

Wanneer je bij ons een aankoop doet, kun je rekenen op een gemiddelde levertijd van 4 tot 10 weken. Twee weken voor de leverdatum van de bestelling ontvang je een brief of mail van ons, met daarin de vraag een bezorgmoment in te plannen. 

Ik was niet thuis bij de bezorging van mijn meubels. Wat nu?

Mocht je, zonder ons tijdig (min. 2 werkdagen voor levering) in te lichten op de dag van levering niet thuis zijn, dan zijn we helaas genoodzaakt om bij de volgende leverdag €48,- voorrijkosten in rekening te brengen. Ook wanneer de afspraak in minder dan 2 werkdagen voor bezorging verzet wordt, zijn wij genoodzaakt €48,- voorbereidingskosten te berekenen. Je meubels zijn dan immers klaargezet en geladen voor bezorging. Wanneer je een nieuwe afspraak voor de levering van de producten wilt maken kan dit door contact op te nemen met ons Bezorginformatie nummer: 0413-212855.

Bezorgen jullie ook meubels in het buitenland?

Naast de gratis bezorging in Nederland en de grensgebieden van Duitsland en België bezorgen wij ook in veel verder gelegen gebieden. Hier wordt alleen een bijdrage in de bezorgkosten voor gerekend.

Kan ik mijn bestelling ook op een ander adres laten bezorgen?

Wanneer je een bestelling hebt gedaan bij Goossens wonen & slapen kun je je registreren bij Mijn Goossens. Hier heb je makkelijk toegang tot je gegevens. Wanneer je een ander leveradres wilt op geven, kunt je dit hier makkelijk aanpassen. Ga naar Mijn Goossens.

Wat gebeurt er met de levertijd wanneer ik mijn bestelling wijzig?

Een bestelling die je bij ons plaatst via één van onze woonwinkels kun je tot één dag voor levering nog bij ons wijzigen. Hierbij hang het af van de wijziging die je aanbrengt, en het moment waarop deze wijziging wordt doorgegeven wat er met de levertijd gebeurt. Twee weken voor levering krijgt je bericht om een nieuwe leverdatum in te plannen.


Wijzigingen en annulaties

Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

Wil je de bestelling die je hebt geplaatst nog wijzigen of annuleren dan kun je dit doen door contact op te nemen met onze Klantenservice. Dit kan via het nummer 0413-212855. Bij een bestelling via onze webshop kun je altijd een wijziging aanbrengen tot 14 dagen na levering. Bij een bestelling via een van onze woonwinkels is een wijziging tot één dag voor levering mogelijk. Lees hiermeer over wijzigen of annuleren en welke kosten dit met zich mee brengt.

Kan ik mijn bestelling na levering nog ruilen of terugbrengen?

Wanneer je een bestelling hebt geplaatst via onze webshop is er altijd tot 14 dagen na levering de mogelijkheid een wijziging in de bestelling aan te brengen of gebruik te maken van de herroepingsrecht. Kom je er binnen deze 14 dagen achter dat het product toch niet volledig aan je wensen voldoet en wil je een wijziging aanbrengen - of toch doorzoeken naar een ander product - dan kun je contact opnemen met onze Klantenservice Heb je een bestelling geplaatst via één van onze winkels en is de bestelling in goede staat zoals overeengekomen uitgeleverd, dan is er geen mogelijkheid om de levering nog te ruilen of terug te brengen.

Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen?

Wanneer je een bestelling hebt geplaatst via onze webshop of via één van onze winkels kun je je registreren bij Mijn Goossens. Hier kun je makkelijk je order bekijken en volgen. Ook heb je makkelijk toegang tot al je gegevens. Wil je bijvoorbeeld een ander bezorgadres opgeven, dan kan dat hier. Kom je er niet uit, dan kun je natuurlijk altijd contact opnemen met onze Klantenservice via het nummer: 0413-212855.

Tot wanneer heb ik de mogelijkheid mijn bestelling te wijzigen of te annuleren?

Bestelling via onze webshop

Wanneer je een online order hebt geplaatst, kun je een wijziging aanbrengen in de bestelling vanaf het moment dat je je bestelling hebt geplaatst. Dit kan tot 14 dagen na levering. Wanneer je voor levering een wijziging doorgeeft zijn hier geen kosten aan verbonden.

Bestelling via één van onze woonwinkels

Wanneer je een order hebt geplaatst, heb je de mogelijkheid een wijziging in de bestelling aan te brengen. Dit kan door contact op te nemen met onze Klantenservice Indien je binnen 5 dagen na plaatsing van een order in één van onze woonwinkels wijzigt, dan kan dit geheel kosteloos. Dit geldt niet voor (gedeeltelijk) annuleren. Na 5 dagen zijn wij genoodzaakt kosten in rekening te brengen.


Overig

Hoe meld ik een klacht/gebrek?

Heb je een bestelling gedaan bij Goossens wonen & slapen en heb je ondanks onze voorzorgsmaatregelen toch een klacht of gebrek waarvan je graag melding zou maken, dan kan dit erg makkelijk. Natuurlijk kun je direct contact opnemen met onze Klantenservice maar je kunt je melding ook via  Mijn Goossens maken. Hier kun je via een formulier makkelijk je reactie naar ons sturen. Daarnaast is het hier ook mogelijk om foto's te uploaden, zodat wij een duidelijk en compleet beeld krijgen van jouw klacht of gebrek. In beide gevallen zal er naar gestreefd worden zo spoedig mogelijk een reactie te geven.

Hebben jullie tips over het onderhoud van mijn meubels?

Wanneer je een vraag hebt over de eigenschappen en het onderhoud van je meubels, verwijzen wij je graag naar het bewaarboekje over onderhoud, service en garantie wat je gekregen hebt bij je aankoop. Heb je deze in een opruimwoede weggegooid? Dan kun je het boekje ook online vinden. Hier vind je waarschijnlijk al veel antwoorden op je vragen over het onderhoud van je meubels.  

Kan ik mijn meubelwaardecheque ook digitaal invoeren?

De meubelwaardecheque is in te leveren in al onze winkels. Helaas is het nog niet de mogelijkheid deze cheque ook in te leveren bij een digitale aankoop. Voor het inleveren van jouw meubelwaardecheque zal je dus een bezoekje moeten brengen aan een van onze verkoopfilialen. ook gezellig toch?


Wat is bezoek op afspraak?

Een gratis en vrijblijvend adviesgesprek over het inrichten van jouw huis, en dan op afspraak. Onze woon- en slaapadviseurs heten je van harte welkom en staan voor je klaar met een deskundig en persoonlijk advies. Door voortdurende scholing zijn zij uitstekend op de hoogte van de nieuwste trends en mogelijkheden.

Maak een afspraak via het telefoonnummer +31 (0)413-211436, zodat je tijdens grote drukte altijd kan rekenen op kwalitatief hoogwaardig advies, een hoge betrokkenheid van onze medewerkers en een persoonlijke service.

Of je nu meer informatie wilt over een leefhoek, bank, zitmeubel, boxspring en/of een complete slaap- en woonkamer. Met een simpel telefoontje (+31 (0)413-211436) staan we helemaal tot je beschikking. 


Is het ook mogelijk zakelijk te bestellen?

We nemen jouw werkruimte als vertrekpunt: kantoor, lobby, hotel, restaurant of zorglocatie. Samen gaan we in gesprek over hoe de ruimtes gebruikt moeten worden en door wie. Van facilitair manager en adviseur tot architect en interieurontwerper en natuurlijk ook met mensen die de betreffende ruimten moeten gaan gebruiken. Hoe meer we weten hoe beter we ons kunnen inleven, ideeën aanreiken, plannen maken en oplossingen bedenken. Onze projectmatige inrichtingen beschikken over een zeer breed aanbod met een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.


Projectinrichting